::: Ma$RIaT OF WeB :::
منتدى مصريات بيتك وبيت الكل
يرحب بك أجمل ترحيب
ويتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه

فأهلاً بك في هذا المجلس المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منـا وأهم شي تسعد معانا

وشكـراً لتعطيرك منتدانا الرائع بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منـا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة
منتدى مصريات بيتك وبيت الكل
يرحب بك أجمل ترحيب
ويتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه

فأهلاً بك في هذا المجلس المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منـا وأهم شي تسعد معانا

وشكـراً لتعطيرك منتدانا الرائع بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منـا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
رسائل تهنئة بشهر رمضان شهر الخير كل عام وانتم بخير اخوكم ابراهيم البدرى بِنَسِيْم الْرَّحْمَه وَعَبِيْر الْمَغْفِرَة وَقَبْل الْزَّحْمَة اقُوْل كُل عَام وَانْت بِخَيْر الْلَّهُم بَلِّغْنَا رَمَضَان وَاعِنّا عَلَى الصِّيَام وَالْقِيَام وَقِرَاءَة الْقُرْآَن انْشُرْه تُؤْجَر الْلَّه يَتَقَبَّل صِيَامِك وَقِيَامِك... وَمُبَارَك عَلَيْك الْشَّهْر.... وَيَعُوْد عَلَيْك بِصِحَّة وَسَعَادَة وَعُمَر مَدِيْد إِن شَاء الْلَّه كُل سَاعَة... كُل يَوْم... كُل اسْبُوع... كُل رَمَضَان... كُل عَام وَأَنْت بِأَلْف خَيْر..... فِي قَلْبِي حَطِيتَك.... وَبِالتَهَانِي خَصَيْتُك.... وَعَلَى الْنَّاس أغَلَيَتك.... وَبِقُرْب دُخُوْل رَمَضَان هنِيَتك.... كُل رَجَب وَأَنْت ذَهَب.... وَكُل شَعْبَان وَأَنْت فَرْحَان.... وَكُل رَمَضَان وَأَنْت بِصِحَّة وَسَلَامَة وَأَمَان.... يُسْعِدْك رَبِّي يَا سَيِّد الْكُل.... وَكُل رَمَضَان بْالْفَرْحَة يُطِل.... وَتَهْنِئَة خَاصَّة لَك قَبْل الْكُل.... أَنْتَظِر هَاليُوْم....... تَعْرِف لِيَه.....؟؟؟؟؟؟ لِأَنِّي أَبِي أَقُوْلُك....... كُل عَام وَأَنْت بِأَلْف خَيْر يَالَغَالِي..... مَا بَاقِي إِلَّا أَيَّام مَعْدُوْدَة.... وَتُطْوَى صَفْحَة مِن الْزَّمَان..... وَيَبْدَأ رَمَضَان..... ~~**!!كُل عَام وَأَنْتُم بِخَيْر!!**~~ قَبْل الْزَّحْمَة..... وَالْرُّز وَالْلُّحْمَة...... حَبِيَت أَقُوْلُك....... كُل عَام وَأَنْت بِأَلْف خَيْر يَالَغَالِي..... ****** كُلَّهَا أَيَّام وَلَيَالِي...... وَأَمْنَعُك مِن الْأَكْل يَالَغَالِي...... الْمُرْسَل: ~~(رَمــضــان)~~ يَاطُيُورِالسَّلام زوْرِيْهُم وَعَلَي الْخَد بُوْسِيْهُم وَبِشَعْبَان هِنِيْهُم وَبِقُرْب رَمَضَان بَاركَيلَهُم قَبْل التَشُّرِيبَة وَالْحَلْوَى!! حَبِيَت أَكُوْن أَوَّل شَخْص يِقُولَّك كُل عَام وَانْت بِخَيْر

طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
egypt_scorpion
مشرف قسم
مشرف قسم
egypt_scorpion

ذكر
دعاء : طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Sig10

طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Empty
مُساهمةموضوع: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالأربعاء يونيو 25, 2008 11:34 pm

مصر الفرعونية

بابا انا عايز اتجوز اختى حت حور
خلاص يا ابنى خليها تنقل حاجتها فى قوضتك.. وابقى هاتلها حجرين صوان هدية..
مبروك يا تاح

مصر فى عصر الرومان

تتجوزينى يا افروديت
اتجوزك يا بانسيلوس
يللا بينا نبنى كوخ ع البحر ونعيش هناك يللا

مصر بعد الفتح الاسلامى

ولدى خالد يا شيخ احمد بيريد يتجوز ابنتك البكر الكريمة.. وبيبنى خيمة.. ويقدم مهر بعير
والله خالد ولدك زين الرجال .. وايش اتمنى غير رجل صالح يكون زوج لبنتى ..

وكما قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ' ان جاءكم من ترضون دينه وخلقه فزوجوه ' ....

قيموا الافراح

مصر 1919

انت ح تتجوز بنت الحاج عبد الجليل .. انا كلمته خلاص ووافق .. وضب قوضتك وهات خلخال .. فرحك يوم الخميس اللى جاى
طب مش اشوفها الاول يابا
انت اتجننت يا ولد تشوفها ده ايه .. انت ح تتجوز والا تخبص
حاضر يابا

مصر 1960

بقى يا ستى بنتك آمال جالها عريس
ياألف نهار ابيض يا ألف نهار مبروك
جدع طيب وابن حلال موظف فى الحقانية .. وماهيته مش بطالة .. اهو يبنوا حياتهم سوا بعد الجواز.. والا ايه رأيك يا أم العروسة؟
الرأى رأيك يا أبو العروسة .. والله العيال ح يعجزونا يا ابو محمد
فشر .. تدبل الوردة وريحتها فيها يا نرجوستى

مصر فى عصر الانفتاح

اخرسى يا بنت... انا اللى يتجوز بنتى لازم يكون عنده شقة تمليك وعربية وسوبر ماركو
بس يا ماما
ما فيش بس.. انا وابوكى قبل ما يموت فى الحرب كانت بتعدى علينا ايام ما بنلاقيش ناكل.. انا يا بنتى مش عايزاكى تتعذبى زى ما احنا اتعذبنا.. انتى ح تتجوزى فتحى ابن خالتك
بس انا مش بحبه يا ماما
الحب ما بيأكلش تونة فى الزمن ده يا فالحة
امرك يا ماما

مصر 1990

البنت: بابا ريكو حييجى يقابلك بكره وهو راجع من المول مع ديدى متتكلمش معاه فى اى ماديات من فضلك انا بشترى راجل واحنا معانا كتير وبعدين الكلام فى المهر والعفش والقايمه والفرح ده موضه قديمه وحاجات بلدى ياى
انا اتفقت معاه على كل حاجه والفرح فى كافيه ماريانو فى المعادى على الضيق كده وانا جيت اعزمك انت ومامى
الاب: مبروك يا حبيبتى

مصر 2008

بابى دودى على اللى اتعرفت عليه من الشات مشغل الويب كام و عايز يكلمك علشان يقراء معاك الفتحه اصله ملتزم اوى و مصمم يدخل البيت من ماسنجره اقصدى من بابه
الاب: على خيرة الله يا بنتى ده شكله فعلا ملتزم روحى شغلى الكاميرا و الميك واناهلبس انا و مامتك ونجى نقراء الفتحه مش انتوا اتفقت على كل شى يا روحى يلا ربنا يتمملكم بخير

ربنا يكون فعونا

منقول
scorpion
harrypotter
مشرف قسم
مشرف قسم
harrypotter

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالخميس يونيو 26, 2008 6:19 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جااااااااااااااااااااااااااااامد مووووووووووووووووووووووووووت و بعدين الله اعلم بعد 2008 هايكون الجواز شكله ايه و الله يخليك ابعد عن مواضيع الجواز دى عشان انا فرحى الشهر الجاى مش ناقص قلق
ابعد كمان عن الزمالك عشان انا زملكاوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى جدااااااااااااااااااااااااااا

مشكور على الموضوع الجميل
Very Happy اسلام
الامير
مشرف قسم
مشرف قسم
الامير

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالخميس يونيو 26, 2008 2:10 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
وربنااااااااااااااااا انت عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
http://www.gsm4arab.net
egypt_scorpion
مشرف قسم
مشرف قسم
egypt_scorpion

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالخميس يونيو 26, 2008 11:32 pm

ربنا يوفقك يعم اسلام والف شكر امير Smile
Hima
صاحب المنتدى
صاحب المنتدى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالجمعة يونيو 27, 2008 5:14 pm

عاوزنى ارد اقول ايه بس ياعم رامى بصراحه مش عارف اكتب ايه عجزت ياايدى عن الكتابه اعمل حسابك وانت راجع مصر تجيب ليه ايدين تنيه بدل اللى اتشلوا علشان خطرك ههههههههههههه وربنا موضوع جامد جامد من هنا لحد هسهس طبعا انت فاهم وحشنى والله يارامى وشكرا على الموضوع
https://masriat.yoo7.com
مصراويه
عضو متألق
عضو متألق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالجمعة يونيو 27, 2008 7:50 pm

هههههههههههههههه
جميل جداااااا
شكراا اوي
egypt_scorpion
مشرف قسم
مشرف قسم
egypt_scorpion

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي   طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي Emptyالجمعة يونيو 27, 2008 9:06 pm

ميرسي اوي يهيما ومتقلقش هجبلك ايدين جديده بدل بتاعة احمد ههههههههههههه
والف شكر للاخت مصراوية وطبعا مواضيعي متجيش حاجه جنب مواضيعك يهيما انته ومصراوية

طرق الجواز من ايام الفراعنه لغايه دلوقتي
صفحة 1 من اصل 1